Helaas pindakaas - Reisverslag uit Aalborg, Denemarken van Annemiek Osinga - WaarBenJij.nu Helaas pindakaas - Reisverslag uit Aalborg, Denemarken van Annemiek Osinga - WaarBenJij.nu

Helaas pindakaas

Door: Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

15 Juni 2013 | Denemarken, Aalborg

Hej alle,

Dat was het dan... Niet het einde van mijn avontuur, zover is het nog lang niet. Maar waarschijnlijk wel het einde van mijn blog. En dat niet alleen. Facebooken is er niet meer bij, internetbankieren kan ik wel vergeten en een nieuw huisje zoeken bij vestide is ook verleden tijd...

Helaas... Mijn oude, vertrouwde laptop heeft het afgelopen week opgegeven. Een week geleden kreeg ik de waarschuwing dat mijn harde schijf het aan het begeven was. Gauw alles gebackupt. Vervolgens heeft dat oersterke computertje het nog een week volgehouden op een half werkende harde schijf (en een half werkende oplader, een naar de haaien batterij en een kapotte ingebouwde muis). Best knap eigenlijk...

Maar goed, nu gaat hij niet eens meer aan en daar heb je zeg maar helemaal niks aan. Gelukkig was mijn project min of meer afgelopen. Vorige week heb ik nog net alle tekeningen voor het lasercutten af kunnen maken, daarna is Jeroen een paar dagen hier geweest en sinds donderdag ben ik de maquette in elkaar aan het plakken. Uit mijn hoofd, want ja, je raadt het al... De tekeningen staan uiteraard op mijn computer.

Morgen komt Elisa een paar dagen langs (dus dat wordt een paar dagen feest), daarna ga ik me opmaken voor het spannendste examen van mijn leven (vier uur lang praten over mijn project... Aaaaah) en dan nog anderhalve week genieten van mijn deense leven. Op 9 juli kom ik terug naar nederland.

Hopelijk kan ik jullie tussendoor nog een keer op de hoogte houden, maar dat hangt er vanaf of ik een werkende computer kan vinden (want dit typen op mijn telefoon, wat ik momenteel doe, is niet echt voor herhaling vatbaar).

Mange kys og kram!
Vi ses i holland!

Annemiek

  • 17 Juni 2013 - 00:02

    Emile:

    gewoon terugbrengen naar de tue. Dan krijg je een nieuwe;)

  • 17 Juni 2013 - 09:37

    Sanne:

    Nog een paar weken schiet op! genit er nog van, en heel veel suc6 met je examens! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemiek

Ik ben Annemiek. Ik ben 20 jaar en studeer Bouwkunde aan de Technische Universiteit van Eindhoven. Na 3 jaar keihard studeren ben ik sinds augustus 2012 de trotse bezitter van de Bachelor of Science-graad. Dit diploma opent deuren en daar ga ik gebruik van maken! Van begin februari tot eind juni 2013 ga ik een half jaar aan Aalborg University in Denemarken studeren. Hoe het daar verloopt, kun je lezen op dit blog.

Actief sinds 22 Okt. 2012
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 34422

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 06 Juli 2013

Een semester studeren aan Aalborg Universitet

Landen bezocht: