De hoofdprijs - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Annemiek Osinga - WaarBenJij.nu De hoofdprijs - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Annemiek Osinga - WaarBenJij.nu

De hoofdprijs

Door: Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

22 December 2012 | Nederland, Eindhoven

Hej alle,

Er is weer nieuws! Gisteren kreeg ik een mail met een aanbod voor woonruimte in Aalborg. M'n nieuwe huis ligt in het centrum van de stad (dus wat dat betreft ga ik er in ieder geval niet op achteruit) aan een vierbaansweg. Geen idee welke kamer van mij wordt, maar ik hoop dat ie aan de achterkant van het huis ligt ;).

Volgens het mailtje liggen het winkelcentrum en de universiteit op een halve kilometer van mijn Deense huis. Ik heb het even ge-streetviewt en het ligt inderdaad ontzettend dichtbij! Drie straten door en ik ben er. Heerlijk!

Helaas betaal ik wel de hoofdprijs voor deze kamer en aangezien ik vijf maanden huur vooruit moet betalen, kan ik in één keer m'n hele spaarrekening overschrijven naar de woningbouwvereniging. Maar goed, dat mag de pret niet drukken; ik heb tenminste een kamer! Vijf maanden in een hotel slapen is nog veeeeeeel duurder ;) (en natuurlijk ook een stuk minder leuk).

Nu nog m'n kamer in Eindhoven leeghalen en een ticket boeken en dan ben ik er helemaal klaar voor. Uiterlijk 15 januari krijg ik het studieprogramma voor m'n Deense semester. Ben benieuwd! Ik weet in ieder geval al dat ik op vrijdag 1 februari mijn eerste Deense schooldag heb en dat ik tijdens het semester op studiereis naar Aarhus en Londen ga.

Ik hou jullie op de hoogte!

Hilsen (groeten),
Annemiek

  • 29 Januari 2013 - 12:23

    Opa En Oma De Vries:

    Hoy Annemiek,
    Bedankt voor je hulp om je weer op je reisverslag te vinden. We wensen je morgen een goede vlucht en een hele fijne tijd in Aalborg.
    Opa en Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemiek

Ik ben Annemiek. Ik ben 20 jaar en studeer Bouwkunde aan de Technische Universiteit van Eindhoven. Na 3 jaar keihard studeren ben ik sinds augustus 2012 de trotse bezitter van de Bachelor of Science-graad. Dit diploma opent deuren en daar ga ik gebruik van maken! Van begin februari tot eind juni 2013 ga ik een half jaar aan Aalborg University in Denemarken studeren. Hoe het daar verloopt, kun je lezen op dit blog.

Actief sinds 22 Okt. 2012
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 34421

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 06 Juli 2013

Een semester studeren aan Aalborg Universitet

Landen bezocht: